متهم شیطان صفت در شرق تهران به دام افتاد

به گزارش وبلاگ هیچکس، تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت راننده پرایدی خبر داد که در پوشش مسافرکشی قصد داشت به دختری جوان تعرض کند.

متهم شیطان صفت در شرق تهران به دام افتاد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر بازداشت مرد شیطان صفتی که قصد تعرض و آزار اذیت یک خانم جوان را داشت، در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته دختری حدوداً 22 ساله با حضور در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس مطرح نمود که از دست راننده ای شیطان صفت گریخته است.

وی افزود: دختر جوان در اظهارات خود مطرح نمود، صبح روز گذشته از خیابان تهران نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کار خود، به دلیل عدم وجود تاکسی، سوار بر یک خودروی پراید شخصی مسافرکش شده اما راننده در میانه راه، به سمت جاده تلو تغییر جهت داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: شاکی در ادامه اظهار کرد، پس از مطلع شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با وی طرح دوستی ریخته اما در همان حین به سرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر و موقعیت مکانی زنده خود را از طریق موبایل برای وی ارسال کرده بود.

وی شرح داد: دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته و به زودی به محل می رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب می کند، اما راننده پیروز شده بود که کیف این دختر را از دست وی کشیده و پس از سرقت متواری شود.

موقوفه ای گفت: پرونده در ابتدا به پلیس مطلعی ارجاع اما در ادامه از پلیس مطلعی به کلانتری 144 حکیمیه ارجاع شد، در ادامه نیز ماموران این کلانتری راسا ضمن رصد دوربین های محدوده وقوع جرم، شناسایی خودروی پراید 111 و راننده آن، اقدام و پیروز به بازداشت متهم در منطقه تهرانپارس شدند.

این مقام پلیسی متذکر شد: متهم این پرونده که متاهل و 37 ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد تعرض به دختر جوان اعتراف کرد و در نهایت، پرونده به همراه متهم و خودرو تحویل پلیس مطلعی شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "متهم شیطان صفت در شرق تهران به دام افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متهم شیطان صفت در شرق تهران به دام افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید