شرکت Caviar از مدل های لوکس اپل واچ سری 7 رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ هیچکس، شرکت جواهرسازی مشهور و لوکس Caviar که به طراحی و ساخت محصولات عجیب و غریب و البته گران قیمت معروفیت دارد، این بار به سراغ ساعت های هوشمند اپل رفته و از نسخه های با بدنه طلایی، نقره ای و تیتانیومی اپل واچ سری 7 با قیمت های نجومی رونمایی نموده است.

شرکت Caviar از مدل های لوکس اپل واچ سری 7 رونمایی کرد

وقتی صحبت از تجمل گرایی می گردد، شرکت Caviar را نمی توان از قلم انداخت. این شرکت معمولا پس از معرفی گوشی های نو شرکت های بزرگ نظیر اپل و سامسونگ نسخه های لوکس آن ها را با تزییناتی مانند طلا و بعلاوه در تعداد محدود روانه بازار می نماید. اما از آنجایی که شرکت های پیروز همواره سعی در توسعه زیست بوم محصولات خود دارند، Caviar نیز تصمیم گرفته تا به سراغ دیگر محصول پرفروش غول فناوری آمریکایی یعنی اپل واچ برود و نسخه های ویژه ای از آن را فراوری کند.

شرکت Caviar نسخه های لوکس اپل واچ سری 7 را در دو نسخه اصلی فراوری و روانه بازار گجت های پوشیدنی خواهد نمود. اولین نسخه دارای تزئیناتی با الهام از کارهای گوستاو یانگ، حکاک معروف سلاح های گرم آمریکایی قرن نوزدهم است. این سری با نام Moon برای فروش در اختیار خریداران قرار می گیرد. نسخه پایه این مجموعه که Night Moon نام دارد، از بدنه ای با جنس برنز سفید و بند چرمی از جنس پوست تمساح فراوری شده است. باید خاطر نشان کنیم این نسخه که در تعداد محدود 99 عدد فراوری خواهد شد، با قیمت 3260 دلار در دسترس قرار گرفته است.

گران ترین نسخه این مدل یعنی Moon Gold که حدود 25,070 دلار قیمت دارد، مجهز به بدنه ای از جنس طلای 18 عیار به همراه بند قهوه ای رنگ از جنس پوست تمساح است. بعلاوه باید اشاره کنیم که تنها 8 عدد از این نسخه فراوری خواهد شد. نسخه اصلی بعدی Rivets نام دارد که در دو مدل عرضه خواهد شد. این ساعت های هوشمند لوکس که طراحی صنعتی تری دارند و مجهز به بدنه ای با جنس تیتانیوم و بعلاوه پوشش PVD مشکی هستند، با نام های Black Rivets و Golden Rivets و با قیمت 3,620 دلار به فروش می رسند. مدل های دیگر این مجموعه Black Line و Titanium Flame نام دارند. علاوه بر بدنه تیتانیومی و پوشش مشکی، این مدل ها از طرح هایی شبیه شعله های آتش نیز الگوبرداری نموده است. کاربران می توانند این مدل ها را نیز با قیمت 3440 دلاری تهیه نمایند.

این شرکت روسی گاهاً پس از معرفی گوشی های نو اپل نسخه های لوکس آن ها را با تزییناتی مانند طلا، چرم و گاهی حتی مرمر طراحی و فراوری می نماید که از جمله آن ها می توان به نسخه های آیفون 13 ضد گلوله اشاره نمود. این برند نسخه نو 2.0 Stealth از آیفون 13 را آماده نموده از پوشش ضد گلوله BR 2 کلاس 2 به وسیله شرکت NPO TCIT ساخته شده است. سری آیفون 13 پرو و پرو مکس 2.0 Stealth از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند که حتی می توانند در برابر شلیک گلوله سالم باقی بمانند و به کار کردن ادامه دهند. Caviar بعلاوه نسخه دیگری را معرفی کرد که از تیتانیوم بادوام ساخته شده و در برابر شلیک گلوله مقاوم است. گفتنی است که در این نسخه هر چهار سنسور دوربین روی گوشی دست نخورده قرار گرفته است.

به تازگی این شرکت با عرضه مجموعه Visionaries که شامل یک آیفون 13 پرو ویژه و مجسمه ای از ایلان ماسک است نشان داد که نیم نگاهی به آینده هم دارد. آیفون 13 پرو (مکس) مدل Tesla Electro، از قاب تیتانیوم و با پوشش PVD مشکی رنگی بهره می برد. این ترکیب با مواد کامپوزیت سفید رنگی که در برابر ضربه مقاوم است و پنل آلومینیومی که از بدنه یک تسلا تهیه شده و حکاکی هایی از ایلان ماسک و آرم تسلا دارد، تشکیل شده است. بعلاوه مجسمه نیم تنه ایلان ماسک از قطعات فلزی یک تسلا مدل 3 که ذوب شده، ساخته شده است. این قطعات ذوب شده شامل کاپوت، درها و سایر پنل های خودرو می گردد. شرکت Caviar برای هر یک از این 27 مجسمه، قیمت 3220 دلاری را در نظر گرفته است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شرکت Caviar از مدل های لوکس اپل واچ سری 7 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Caviar از مدل های لوکس اپل واچ سری 7 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید