سا پینتو عمدا علیه بیرانوند حرف زد؟

به گزارش وبلاگ هیچکس، کنفرانس خبری مربیان دو تیم درحالی دیروز برگزار گردید که سرمربی استقلال در بخشی از صحبت های خود قبل از دربی حرف های عجیبی در خصوص علیرضا بیرانوند به زبان آورد که ممکن است در روز مسابقه حواشی مختلفی را برای این گلر ملی پوش ایجاد کند.

سا پینتو عمدا علیه بیرانوند حرف زد؟

ساپینتو در واکنش به سوال یکی از وبلاگ هیچکس که در خصوص شادی جنجالی بیرانوند بعد از انتها دربی قبلی پرسیده بود، ضمن تعریف از علیرضا گفت: من رابطه خوبی با بیرانوند دارم و می دانم او گلر بسیار خوبی است. برای او احترام قائلم، ولی امکان ندارد که من، بازیکنانم و طرفداران استقلال کاری که او بعد از بازی قبلی انجام داد را فراموش کنیم. این صحبت ها درحالی از سوی ساپینتو مطرح شد که پرسپولیسی ها معتقدند سرمربی استقلال با این حرف ها قصد تحریک کردن بازیکنان و طرفداران استقلال را داشته و با این کار می خواهد تمرکز بیرانوند را برهم بزند.

سرمربی پرتغالی خیلی خوب می داند که بیرانوند چه مهره با ارزشی برای پرسپولیس است و هروقت او به لحاظ روحی سرحال باشد، گل زدن به بیرانوند کار بسیار سختی خواهد شد. از همین رو سعی کرد با این صحبت ها تمرکز بیرانوند را تا حدودی به هم بزند و البته طرفداران استقلال را علیه او تحریک کند.

به احتمال زیاد امروز، قبل و در حین بازی شاهد شعار های طرفداران استقلال علیه بیرانوند شاهد خواهیم بود. بیرانوند البته گلر میدان دیده و بسیار با تجربه ای است و حال باید دید شعار های طرفداران استقلال در در روحیه فوق ستاره قرمز ها تاثیرگذار خواهد بود یا بیرانوند مطابق بازی های قبلی ستاره تیمش در این بازی بسیار مهم می گردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "سا پینتو عمدا علیه بیرانوند حرف زد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سا پینتو عمدا علیه بیرانوند حرف زد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید