دستیاران ژاوی در بارسلونا تعیین شدند

به گزارش وبلاگ هیچکس، سرمربی تازه تیم فوتبال بارسلونا با کادر ویژه خود در پی احیای کاتالان هاست.

دستیاران ژاوی در بارسلونا تعیین شدند

به گزارش وبلاگ هیچکس، ژاوی هرناندس که روز دوشنبه به طور رسمی از سوی باشگاه بارسلونا و در حضور 9 هزار و 400 نفر در استادیوم نوکمپ به طرفداران و رسانه ها معرفی گردید، از روز سه شنبه کارش را در این تیم با کادر فنی مخصوص به خود شروع کرد و حالا چالش اصلی شان احیای کاتالان ها و بازگرداندن آنها به روزهای اوج خواهد بود.

در تصویر زیر کادر فنی ژاوی هرناندس 41 ساله را مشاهده می کنید که به ترتیب از چپ به راست عبارتند از: تونی لوبو (آنالیزور)، اسکار هرناندس (دستیار سرمربی - برادر ژاوی)، داوید پراتس (آنالیزور)، دلا فونته (مربی دروازه بان ها)، ایوان تورس (مربی بدنساز)، سرخیو آلگره (دستیار سرمربی) و سرخیو گارسیا (آنالیزور).

بیشتر اعضای کادر فنی کنونی بارسلونا با این مربی 41 ساله در باشگاه السد همکاری داشته اند و حالا باید در آزمونی سخت و مأموریتی غیرممکن، خود را نشان دهند. گفته می گردد ژاوی بعلاوه از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است تا استخدام مجدد دکتر ریکارد پرونا را در اولویت های خود قرار دهند، کسی که پیش از این در بارسلونا فعالیت داشته و در حال حاضر در تیم الشارجه امارات مشغول به کار است، اما بعید به نظر می رسد که به این زودی بتواند به کادر فنی ژاوی ملحق گردد.

پیش از این رادیو کاتالونیا هم خبر داده بود؛ باشگاه بارسلونا اقدام به کنار گذاشتن آلبرت روکا مربی بدنساز و خوانخو برائو فیزیوتراپیست از کادر فنی این تیم نموده است. بارسلونا در حال حاضر 11 مصدوم دارد و همین موضوع سبب شده است تا ژاوی در بدو بازگشتش به این تیم به عنوان سرمربی تغییراتی در این دو پست حساس ایجاد کند.

بارسلونا که در حال حاضر با 17 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لالیگای اسپانیا ایستاده است و با سوسیه داد صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد، پس از پنجره بازی های ملی فعلی، در تاریخ 29 آبان پذیرای اسپانیول خواهد بود. این اولین تجربه حضور ژاوی روی نیمکت آبی واناری ها به عنوان سرمربی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دستیاران ژاوی در بارسلونا تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیاران ژاوی در بارسلونا تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید