خرید قهوه ساز اسپرسو و قهوه جوش به قیمت عمده در ایران

به گزارش وبلاگ هیچکس، خرید قهوه ساز مانند خرید قهوه از جمله خریدهای لاکچری و پر هوادار روز دنیاست که همواره در سبد خرید کالای اساسی قهوه دوستان قرار داشته و دارد زیرا نوشیدن قهوه مانند نوشیدن چای به یک عادت و سنت همیشگی در بین تمام جوامع تبدیل شده است و به نوعی مسکن اعصاب و آرامش بخش روح و روان تبدیل گشته به طوری که افراد با نوشیدن آن خستگی یک روز پر مشغله و کاری را به راحتی از بدن خود خارج می کنند و لحظات خود را تهی از استرس و خستگی می کنند.

خرید قهوه ساز اسپرسو و قهوه جوش به قیمت عمده در ایران

خرید قهوه ساز در ایران نیز بعد خرید چای ساز از محبوب ترین و با ارزش ترین خریدهای ایرانیان محسوب می گردد و تقریبا می توان گفت بیشتر ایرانیانی ها که به این نوشیدنی هیجان انگیز علاقمند هستند و سعی می نمایند یک نمونه از این قهوه سازها مانند قهوه ساز اسپرسو با برند قهوه ساز نوا را در منزل یا محل کار خود داشته باشند.

خرید قهوه ساز به شما یاری می کند تا هر زمان که حوس نوشیدن انواع قهوه را داشتید در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت این نوشیدنی محبوب و جذاب را به یاری آن درست نموده و نوش جان فرمایید بدون اینکه مجبور شوید به کافی شاپ ها مراجعه نموده و هزینه هنگفتی را متحمل شوید.

خرید قهوه ساز عمده معمولا توسط کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها و حتی فروشگاه های خرده فروشی لوازم خانگی صورت می گیرد زیرا نسبت به میزان مشتری هایشان به تعداد بالاتری از انواع قهوه سازها احتیاجمند هستند به همین دلیل قیمت خرید عمده قهوه ساز نسبت به قیمت تکی این دستگاه ها کمی ارزان تر بوده تا خریدار برای خرید تعداد بالا دچار چالش و هزینه هنگفت نگردد.

در ادامه شما را با انواع قهوه ساز و نکات مهم جهت خرید یک قهوه ساز باکیفیت و مرغوب آشنا خواهیم ساخت تا سرانجام مطالب همراه ما باشید.

انواع دستگاه قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز بر حسب عملکرد و اندازه به انواع مختلف دسته بندی می گردد. شما برای خرید قهوه ساز احتیاج دارید که حتما با انواع مدل و کاربرد هر کدام آشنا شوید بعضی از انواع قهوه سازها شامل موارد زیر هستند:

قهوه ساز های بخار محور: عملکرد این دستگاه شبیه به دستگاه موکاپات عمل می کند. در این دستگاه آب در یک مخزن عایق مانند، به جوش آمده و تبدیل به بخار می گردد و سپس آب با فشار بالا به درون مخزن قهوه ریخته می گردد و قهوه مورد نظر شما درست می گردد.

قهوه سازهای اهرمی: وقتی برای خرید قهوه ساز به بازار می روید یکی از انواع قهوه سازهایی که پیش روی شما قرار می گیرد قهوه سازهای اهرمی هستند. در این نوع از دستگاه ها برای درست کردن قهوه به قدرت فیزیکی اهرمی احتیاجمند است که به دو صورت دستی و فنری در بازار موجود می باشد. هرچند این نوع از قهوه ساز اسپرسو کمی قدیمی شده و کارکردن با آن سخت می باشد.

قهوه ساز های پمپی: یکی دیگر از انواع دستگاه های موجود در بازار جهت انتخاب و خرید قهوه ساز می باشد که به صورت نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و تمام اتوماتیک در بازار موجود است. در قهوه ساز نیمه اتوماتیک دما و فشار آب توسط دستگاه تنظیم می گردد، اما آماده سازی قهوه از آسیاب کردن آن تا عصاره گیری به صورت دستی صورت می گیرد. اما در تمام اتوماتیک تمام انجام فرآیند ساخت قهوه توسط دستگاه انجام می گردد.

برای خرید قهوه در انواع مختلف و خرید قهوه سازعمده و غیر عمده می توانید به سایت شرکت ورنا مراجعه نموده و ضمن بازدید از تمامی محصولات اعم از قهوه ساز اسپرسو با برندهای مختلف نظیر قهوه ساز نوا و... از هدایت های مشاورین فروش این شرکت نیز بهرمند شوید و بهترین اجناس را با بالاترین کیفیت و با صرفه ترین قیمت خریداری نمایید.

قهوه ساز اسپرسو نوا

یکی از نکات مهم هنگام خرید قهوه ساز علاوه بر کاربرد آن توجه به نوع برند آن می باشد. برندهای اورجینال و اصل مانند قهوه ساز نوا غالبا از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند این قهوه ساز ها علاوه بر اینکه قهوه ای بسیار خوشمزه و مطلوبی را در اختیارتان می گذارد دارای بدنه مقاوم و کارکرد بسیار دقیق و قوی می باشند.

قهوه ساز اسپرسو نوا دستگاهی است بسیار پر قدرت و کاربردی که جهت مصارف خانگی و کافه ها طراحی و فراوری شده اند.

این دستگاه مجهز به نازل فراوری بخار و آب جوش بوده و برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنی های گرم دیگر نیز مناسب است.

شما با خرید قهوه ساز نوا یک کافی شاپ واقعی را به خانه خود می آورید این قهوه ساز دارای یک صفحه مجزا برای گرم نگهداشتن فنجان می باشد و کار کردن با آن بسیار آسان است.

از معینات و ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه که شما را ترغیب به خرید قهوه ساز نوا می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دارای سیستم کاپوچینو ساز است

دارای ویژگی حالت آماده به کار است

دارای فیلتر آب است

میزان غلظت قهوه را تنظیم می کند.

قابلیت فراوری کف شیر را دارا است

شما می توانید خرید قهوه ساز عمده خود را از این نوع برند و همچنین خرید قهوه از هر نوعی که مد نظرتان است را در سایت شرکت ورنا به راحتی انجام دهید و با خرید قهوه با کیفیت و قهوه ساز نوا حس خوردن یک اسپرسوی واقعی را در به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

نکات مهم جهت خرید قهوه ساز

برای خرید قهوه ساز با کیفیت و کارآمد باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که بعضی از این نکات مهم شامل موارد زیر است:

هنگام خرید قهوه ساز اسپرسو حتما بودجه ای را که می خواهید برای این کار صرف کنید را مد نظر داشته باشید. هر چه دست و دل بازتر به قضیه نگاه کنید طیف وسیعی از انتخاب قهوه ساز پیش روی شما خواهد بود.

توان موتور قهوه ساز بر توان قهوه ساز بسیار موثر است و این امر به نوبه خود تاثیر بسیار بالایی بر کیفیت قهوه و همچنین کیفیت کرمایی (لایه خامه ای از روغن قهوه) دارد.

هنگام خرید قهوه ساز عملکرد دستگاه مورد نظر خود را آنالیز نموده و قبل از تهیه آن هدف خود را از تهیه قهوه ساز معین نمایید مثلا معین کنید که این دستگاه را برای مسافرت احتیاج دارید یا جهت ساخت قهوه در منزل یا اینکه برای محل کار قصد خرید قهوه ساز دارید یا برای استفاده در کافی شاپ.

سعی کنید قهوه سازی را تهیه کنید که از برند های معروف و با کیفیت باشند. از برندهای معروف قهوه ساز اسپرسو می توان به قهوه ساز نوا ، قهوه ساز فیلیپس، قهوه ساز دلونگی و... اشاره نمود .

هنگام خرید قهوه ساز حتما به جنس بدنه دستگاه دقت کنید زیرا جنس های با کیفیت مطلوب و بهداشتی بدنه دستگاه معین نماینده طول عمر و کیفیت بالای دستگاه می باشد.

خرید انواع دستگاه های قهوه ساز خود را از مراکز و فروشگاه های معتبر انجام دهید. بخصوص برای خرید قهوه ساز عمده سعی کنید آنها را از شرکت ها و مراکز معتبر و معروف کشور تهیه کنید تا با خیالی راحت اجناسی اصل و اورجینال را در اختیار داشته باشید.

اجناس تقلبی با قیمت های ارزان تر نیز در بازار وجود دارد که تشخیص آنها از اصلشان کاری بسیار سخت است. خرید از این مراکز به شما یاری می کند تا همواره اطمینان خاطر از کیفیت محصول داشته باشید. ضمناً این شرکت ها و فروشگاه های معتبر غالبا برای تمام اجناس خود گارانتی صادر نموده و کیفیت محصولات خود را ضمانت می نمایند.

شرکت صنایع غذایی ورنا از جمله شرکت های معروف و معتبر در سطح کشور می باشد که بهترین محصولات غذایی و دستگاه های مورد لزوم در این زمینه را در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است. برای خرید قهوه در انواع مختلف، خرید قهوه ساز اسپرسو در برندهای مختلف مانند قهوه ساز نوا و همچنین جهت خرید قهوه ساز عمده برای کافی شاپ ها، رستوران ها و هتل های خود می توانید به سایت شرکت ورنا مراجعه نموده و اطلاعات کامل تر و جامع تر را از مسئولان و مشاوران فروش این شرکت دریافت نمایید .

منبع: جام جم آنلاین

به "خرید قهوه ساز اسپرسو و قهوه جوش به قیمت عمده در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید قهوه ساز اسپرسو و قهوه جوش به قیمت عمده در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید