خبرنگاران بی میلی جمهوریخواهان سنا به انجام تحقیقات درباره بایدن

به گزارش وبلاگ هیچکس، تهران-خبرنگاران- تارنمای هیل گزارش داد جمهوریخواهان تمایل چندانی به پیگیری سختگیرانه تحقیقات درباره جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا و پسرش هانتر در صورت حفظ اکثریت سنا در سال 2021 ندارند.

خبرنگاران بی میلی جمهوریخواهان سنا به انجام تحقیقات درباره بایدن

به گزارش وبلاگ هیچکس، این رسانه آمریکایی روز دوشنبه نوشت: سناتورهای جمهوریخواه چاک گریسلی از ایالت ایووا و ران جانسون از ویسکانسین که سال گذشته راهنمایی تحقیقات درباره پسر بایدن را برعهده داشتند نشان داده اند که موضع سختگیرانه ای را علیه دولت جدید آمریکا اتخاذ خواهند کرد.

اما دیگر سناتورهای جمهوریخواه منتظر هستند ببیند در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

یکی از نکات مورد توجه توسط جمهوریخواهان تمایل آنها برای کاستن از اختلافات حزبی و احتمالا یافتن نقطه نظر مشترکی با دموکرات ها درباره مسائل زیرساختها، تجارت و دیگر موضوعات است.

چنین احساساتی در کپیتول هیل (ساختمان کنگره) بازتاب داشته و چارلز کُچ حامی اقتصادی ثروتمند جمهوریخواهان به روزنامه وال استریت ژورنال گفته است مشارکت چند دهه گذشته او با این حزب اشتباه بوده است و اکنون او می خواهد در همه مسائل ممکن با دولت بایدن همکاری کند.

نکته مورد توجه دیگر از سوی جمهوریخواهان سنای آمریکا شکست دادن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و مدافع اصلی اتهامات فساد علیه بایدن به عنوان معاون رئیس جمهوری پیشین و پسر او است.

با این حال به نظر نمی رسد که گریسلی و جانسون کوشش های خود را برای تحقیقات درباره خانواده بایدن کاهش داده یا محدود نموده باشند.

گریسلی روز دوشنبه با ارسال نامه ای به ویلیام بار دادستان کل از وزارت دادگستری خواسته است معاملات تجاری هانتر و جیمز بایدن، برادر جو بایدن، را بازنگری و این مساله را آنالیز کند که آیا این معاملات نیازی به ثبت شدن بر اساس قانون ثبت اتباع خارجی داشته اند یا نه.

جانسون به تارنمای هیل گفته است که به تحقیقات درباره معاملات تجاری بایدن ها به عنوان رئیس کمیته فرعی کمیته امور دولتی و امنیت داخلی سنا ادامه خواهد داد.

وی همچنین گفته است پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) هم ممکن است تحقیقات خود را شروع کند.

هیل نوشت با این حال شاهدی درباره اشتباه کیفری خانواده بایدن وجود ندارد.

جانسون همچنین به دنبال تحقیقات درباره مقررات خدمات پستی و تاثیر احتاقتصادی آن بر شمارش آرا در ایالت های محل رقابت در انتخابات 13 آبان است.

سناتور جمهوریخواه لیندسی گراهام از ایالت کارولینای جنوبی که انتظار می رود به عنوان رئیس کمیته قضایی سنا از سمت خود کناره گیری کند و مسئولیت ریاست کمیته بودجه سنا را برعهده بگیرد گفته است که میخواهد به تحقیقات خود درباره تحقیقات اف بی آی درباره کمپین ریاست جمهوری ترامپ در سال 2016 ادامه دهد.

با این حال با خروج ترامپ از قدرت تردیدهای فزاینده ای وجود دارد که آیا گراهام می تواند تمایل همقطاران جمهوریخواه خود را برای آنچه که ترامپ اوباما گیت توصیف نموده جلب کند یا نه.

ترامپ دولت اوباما را به جاسوسی درباره کمپین انتخاباتی او در چهارسال پیش متهم نموده و آن را بزرگترین جنایت سیاسی در تاریخ آمریکا خوانده است. او همچنین مدعی است در انتخابات سال 2020میلادی تقلب شده است.

هیل پیش بینی نموده که با توجه به شیوع فزاینده ویروس کرونا و اقتصاد آمریکا که کوشش می نماید رونق گذشته خود را بازیابد بسیاری از جمهوریخواهان سنا آماده هستند دستکم فعلا مسائل سیاسی را حل نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بی میلی جمهوریخواهان سنا به انجام تحقیقات درباره بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بی میلی جمهوریخواهان سنا به انجام تحقیقات درباره بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید