حوله سفری چیست؟

به گزارش وبلاگ هیچکس، شما تصمیم گرفته اید که به سفر بروید، سفری رؤیایی برای لذت بردن و ترک کردن استرس های زندگی روزمره، وسایل شما هم بسته بندی شده و آماده اند، اما صبر کنید! نیمی از فضای وسایل تان را حوله شما اشغال نموده است. راه حل شما چیست؟

حوله سفری چیست؟

با حجم زیاد حوله ها چه کنیم؟

جا دادن وسایل در کوله یا چمدان یکی از معضلات ما پیش از سفر است. به خصوص اگر بخواهیم وسایلی مثل حوله با خود ببریم. حوله ها برای بسته بندی و به سفر بردن واقعاً آزاردهنده هستند. اول آنکه بیشتراً حجیم هستند و فضای زیادی را اشغال می نمایند. دوم این که به دلیل در سفر بودن، شاید احساس کنید که یک حوله برای شما کافی نیست و احتیاج به چند حوله هست. اما ضروری است بدانید برای سفر لازم نیست حتما حوله های حجیم و جاگیر را با خود ببریم.

حوله سفری چیست؟

حوله هایی که برای سفر طراحی شده اند و جایگزینی مناسبی برای حوله های سنتی هستند. این حوله ها بادوام و همه کاره هستند، معمولاً رنگ هایی روشن دارند و به راحتی رول و تا می شوند. جذب آب در آن ها بسیار بالاست و به سرعت و به راحتی خشک می شوند.

محبوب ترین نوع حوله سفر، تهیه شده از مواد میکرو است. این مواد بسیار صاف و نرم هستند.

خصوصیات حوله سفری و مزایای استفاده از آن

1. جمع وجور بودن: بیشتر این حوله ها همراه خود پک یا کیسه مخصوص بسته بندی دارند و فضای کمی را اشغال می نمایند.

2. سبک بودن: مواد میکرو نسبت به مواد تشکیل دهنده حوله های سنتی بسیار سبک ترند.

3. خشک شدن: حوله های میکرو تا ده برابر سریع تر از حوله های معمول خشک می شوند. این بدان معنی است که شما می توانید به راحتی از یک حوله چند مرتبه در سفر خود بهره ببرید.

4. جذب بالا: این نوع حوله ها (میکرو) جذب بالاتری نسبت به سایر حوله ها دارند.

5. ضد باکتری بودن: این ویژگی در برخی از حوله های سفری است نه همه آن ها، این خاصیت برای جلوگیری از بوی نامطبوع در محیط های گرم بسیار مفید است.

میزان مناسب حوله های سفری

حوله های سفری در ابعاد گوناگونی طراحی شده اند، از حوله های دست و صورت تا حوله های غول پیکر.

1. حوله های دست و صورت می تواند داخل یک پک یک روزه قرار گیرند. این حوله ها برای گشت و گذار و سفرهای یک روزه بسیار مناسب اند و ابعاد آن ها معمولاً 45*95 سانتی متر است.

2. حوله های بدن که مناسب سفرهای چند روزه هستند و بعد از دوش و شنا و حتی به عنوان حوله های ساحل می توانید از آن ها بهره ببرید. میزان معمول این حوله ها 125*60 سانتی متر است.

3. حوله های سایز بزرگ که برای افراد درشت اندام و یا استفاده در ساحل ها و دوش گرفتن مورداحتیاج است. این حوله ها 130*75 سانتیمتر است.

حالا این شمایید که نسبت به سفر و احتیاج خود، حوله خود را انتخاب می کنید. در سایت های معتبری که وسایل سفر را می فروشند می توانید حوله سفری تهیه کنید.

بعد از اینکه حوله مناسب سفر را خریدید، مطلب آموزش جا دادن وسایل سفر در یک چمدان کوچک را بخوانید. این مطلب نکته های مهم و کارآمدی در این خصوص به شما می دهد.

در خصوص دیگر وسایل سفر در مطالب زیر بخوانید:

  • آشنایی با ظروف مناسب سفر
  • در سفر چه لباسی بپوشیم؟
  • از چه کوله پشتی استفاده کنم؟
  • چه داروهایی را موقع سفر با خودمان ببریم؟
  • وسایل مورداحتیاج کمپینگ یک شبه

منابع: gapyeartravelstore.com و aswetravel.com

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ هیچکس

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "حوله سفری چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوله سفری چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید