تهرانی ها برای سرگرمی به کجا می فرایند؟

به گزارش وبلاگ هیچکس، شهر تهران به علت قرار گرفتن در میان رشته کوه البرز از موقعیت خاصی در آب و هوا و پوشش طبیعی منطقه ای برخوردار است.

تهرانی ها برای سرگرمی به کجا می فرایند؟

از همین رو در اطراف تهران منطقه ها خوش آب و هوا بسیاری پدید آمده است که این روزها با فراهم کردن امکانات توریستی و ساخت و ساز ویلاهای لاکچری در این منطقه ها ارزش زمین و ملک رشد چشمگیری داشته است.

یکی از منطقه ها لاکچری و خوش آب و هوا در اطراف تهران منطقه لواسان است که در دامنه کوه های البرز و شمال شرق تهران واقع شده است. این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا که فاصله چندانی از مرکز شهر تهران ندارد، با منظره زیبا از سد لتیان و رودخانه جاجرود امروزه به مکانی برای سرگرمی جوانان تهرانی تبدیل شده است. ویلاهای لوکس این منطقه با ویوهای ابدی و متریال های غربی، لواسان را منطقه ای خاص نه تنها در تهران بلکه در تمام ایران نموده است.

این روزها احتمالا نام باستی هیلز را به دفعات شنیده باشید، باستی نام منطقه ای در لواسان است که تبدیل به شهرک خصوصی و سوپر لاکچری در ایران شده است، ویلاهای این شهرک از ارزش 60 میلیارد تا 400 میلیارد تخمین زده شده که در بدو ورود به باستی هیلز، گیت ورودی آن از ورود افراد نا آشنا ممانعت به عمل می آورد تا اینکه در تیرماه سال جاری گیت ورودی این شهرک اسرار آمیز برداشته شد و قلعه باستی هیلز فتح شد؛ اما همچنان بیشتر ویلاهای آن با دیوارهای هفت متری محافظت می گردد!

رستوران ها و کافه های بسیاری در جاده لواسان ساخته شده است که همه روزه آماده پذیرایی از توریستان این منطقه هستند. چنانچه توریستی قصد اقامت چند روزه در این منطقه خوش آب و هوا را داشته باشد، می تواند از ویلاهای اجاره ای و سوئیت های اجاره ای لواسان با پرداخت هزینه هر شب اقامت آن استفاده کند. بعلاوه توریستان از سراسر کشور می توانند به وسیله سایت اجاره اقامتگاه رنتی جا با آنالیز آگهی های متنوع اجاره ویلا در لواسان با توجه به شرایط و بودجه خود به راحتی ویلای مورد نظر را در لواسان رزرو نمایند.

یکی دیگر از منطقه ها سرگرمیی خوش آب و هوا و سرسبز در محدوده شرق تهران، شهرستان دماوند است، نام دماوند برای بیشتر ما یادآورد قله دماوند و آب معدنی آن است اما این منطقه ییلاقی کوهپایه ای با باغ های فراوان میوه امروزه مقصد سفرهای کوتاه مدت و مکانی برای برگزاری جشن ها و تولدهای بسیاری از مرکز نشینان است. در یک دهه اخیر با ساخت و ساز ویلاهای لوکس در دماوند ارزش زمین و ملک در منطقه رشد قابل توجهی داشته است.

علاوه بر ساکنین این منطقه ویلاها و سوئیت های اجاره ای مختلفی با امکانات متنوع مانند ویلا استخردار و سوئیت مبله در دماوند برای اجاره روزانه تمامی توریستان از سراسر کشور در دسترس است. دماوند علاوه بر هوای مطبوع جاذبه های طبیعی دیگری مانند دریاچه تار، آبشار تیزآب، چشمه علاء، برج شیخ شبلی، پیست آبعلی، آبشار جنگلک و دو منطقه ولیران و مشا در دل خود دارد که باعث جذب توریست در این منطقه شده است.

دریاچه تار که در فاصله 30 کیلومتری از مرکز دماوند واقع شده در بین محلی های این منطقه افسانه هایی در مورد وجود گنج در اطراف دریاچه رایج است. این دریاچه مقصدی مناسب برای علاقه مندان به سفرهای سرگرمیی یک روزه در کمپ است. برای سفر به دریاچه تار کافی است با خود یک چادر مسافرتی و ابزار ماهی گیری داشته باشید تا از گنج طبیعی این منطقه لذت ببرید.

در 9 کیلومتری شمال دماوند با آبشار تیزاب روبه رو خواهید شد که از چشمه ای با آب ترش و تند سرازیر می گردد، علت نام گذاری این آبشار به نام تیزآب نیز همین موضوع است. برای دستیابی به حوضچه های این آبشار برای آب درمانی باید کمی کوهنوردی کنید. بعد از رسیدن به منطقه مشا دماوند می توانید به پیست اسکی آبعلی که از قدیمی ترین پیست های اسکی در ایران است بروید و در آن با خیال راحت اسکی کنید و نگران آماتور بودن خود هم نباشید چون در این پیست به شما آموزش داده می گردد. اگر قصد اقامت در دماوند را دارید از صفحه اجاره ویلا در دماوند سایت رنتی جا بهره ببرید، به راحتی می توانید با توجه به شرایط و بودجه خود از سایت رنتی جا با اطمینان خاطر ویلا در دماوند رزرو کنید.

منطقه سرگرمیی دیگری که به شما قصد داریم در این مقاله معرفی کنیم از محبوب ترین مقصدهای سفر کوتاه مدت مرکز نشینان است. این منطقه که در غرب تهران واقع شده به کردان معروفیت دارد. برای رسیدن به کردان کافی تا اتوبان تهران کرج را به سمت قزوین ادامه دهید و کیلومتر 20 در خروجی پل کردان به سمت این شهر منحرف شوید.

در تعطیلات بین هفته ای و آخرهفته ها ترافیک نسبتا سنگینی را باید برای رسیدن به کردان پشت سر بگذارید اما نگران خستگی راه نباشید زیرا با اقامت در یکی از ویلاهای لوکس کردان که بیشترا استخر هم دارند در کسری از ثانیه سختی جهت را فراموش خواهید کرد و از سرسبزی و آب و هوای دلپذیر کردان لذت خواهید برد. در کردان تالارهای عروسی لاکچری بسیاری نیز ساخته شده است که بسیاری، مرنامات و تولدهای خود را در این تالارها و یا ویلاهای اجاره ای کردان برگزار می نمایند.

کردان هم مانند لواسان و دماوند با ورود ثروتمندان تهرانی و ساخت ویلاهای مدرن و لاکچری ترقی بسیاری در قیمت ملک و زمین داشته است. کردان به علت داشتن هوای پاکیزه، باغ های میوه و رودخانه پر آب کردان که از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد نیز عبور نموده است مقصدی مناسب برای سفرهای یک روزه تهرانی ها است.

اگرچه کردان مکانی برای ویلاهای لوکس تهرانی ها شده است اما همچنان می توانید بدون داشتن ویلا به کردان سفر کنید و از سایت پرواز و سوارکاری آن لذت ببرید و در کنار رودخانه یا در رستوران های آن وعده غذایی میل کنید و برای اقامت به صورت کمپ در چادر بمانید یا از ویلاهای اجاره و سوئیت های اجاره ای در کردان بهره ببرید. برای این کار از سایت اجاره اقامتگاه رنتی جا بهره ببرید. می توانید با مراجعه به صفحه اجاره ویلا در کردان سایت رنتی جا با خاطری آسوده ویلا و سوئیت مورد نظر را آنالیز و اقدام به رزرو آن کنید.

منبع: کجارو

به "تهرانی ها برای سرگرمی به کجا می فرایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها برای سرگرمی به کجا می فرایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید