بهسازی نهر 100کوچه در جنوب غرب تهران

به گزارش وبلاگ هیچکس، پس از اجرای طرح خدمت در منطقه17 که طی آن بسیاری از کوچه و خیابان ها آسفالت شدند، این بار طرح ویژه ای باعنوان احداث و بازسازی کانیو صد کوچه در محله ها اجرا می گردد.

بهسازی نهر 100کوچه در جنوب غرب تهران

به گزارش وبلاگ هیچکس، شهردار منطقه17 درباره اهداف اجرای این طرح گفت: در قالب این طرح انهار روباز فرسوده و قدیمی سطح منطقه جمع آوری شده و به جای آن از طرح های نو با عنوان کانیو کتابی، کانیو جانبی، جدول بندی و احداث انهار روسی مقابل پارکینگ ها استفاده می گردد.

رضا شنگی با بیان اینکه تا به امروز بیش از 9هزار و 400متر طول از نهرهای روباز فرسوده و قدیمی منطقه جمع آوری شده گفت: از آنجا که ساماندهی معابر و خیابان ها یکی از مطالبات مهم شهروندان است، به منظور کاهش آلودگی های محیطی و پیشگیری از شیوع بیماری ها و برطرف معضلات زیست محیطی، بهسازی شبکه فرعی آب های سطحی در دستورکار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: به همین دلیل تیم کارشناسی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه، طرح ویژه احداث و بازسازی کانیو 100کوچه را اجرا می نماید و به تازگی این طرح در کوچه های جلالی، رمضانی و جوکار در خیابان شهید قدرت پاکی، تعدادی از کوچه های خیابان شهید قدیر قدرتی، بعضی از فرعی های خیابان شهید نعیمی و تعدادی از کوچه های خیابان شهید برادران حسنی اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهسازی نهر 100کوچه در جنوب غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی نهر 100کوچه در جنوب غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید