برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در جزیره کیش

به گزارش وبلاگ هیچکس، در شمال شرقی خلیج فارس، ساحل مرجانی جزیره کیش واقع شده است که همانند مرواریدی بر فراز آب های نلیگون می درخشد.کیش با برخورداری از سواحل شن و ماسه نقره ای سفید و زیبا، یکی از زیباترین مکان های دیدنی جنوب کشور است. این جزیره که به عنوان چهارمین مقصد تعطیلات پربازدید در ایران شناخته می گردد، در سال 2010 به وسیله نیویورک تایمز به عنوان یکی از 10 جزیره زیبای دنیا معرفی کرد.

برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در جزیره کیش

کیش مقصدی لوکس محسوب می گردد و شاید مدیریت هزینه ها در طول اقامت در این جزیره مسافران آسان نباشد. اما در کیش نیز چندین هتل ارزان و ارزان وجود دارد که می توانید در آن ها اقامت کنید و بودجه خود را برای ماجراجوی های دیگر نگه دارید.

در ادامه به معرفی بعضی از ارزان ترین هتل های کیش می پردازیم.

هتل فانوس کیش

هتل دو ستاره فانوس در نزدیکی بعضی از مراکز خرید اصلی جزیره واقع شده است. با اقامت در این هتل، تنها با ده دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی کیش خواهید رسید. این هتل دارای یک رستوران با ظرفیت 70 نفر و یک پارکینگ است. از آن جا که این اقامتگاه برای بچه ها مناسب است، تمامی بچه ها زیر چهار سال می توانند به صورت رایگان اقامت نمایند. آرایشگاه، باربری، چایخانه سنتی، کافی شاپ، زمین بازی و سالن بیلیارد از دیگر امکانات این هتل است.

هتل آفتاب شرق

این اقامتگاه در مقایسه با بسیاری از هتل های سه ستاره دیگر، قیمت های ارزان ای را ارائه می دهد. از این رو، با رزرو هتل آفتاب شرق می توانید بودجه خود را در سفر مدیریت کنید، غذاهای محلی مختلف را امتحان کنید، مکان های دیدنی بیشتری را ببینید و سوغاتی های بیشتری خریداری کنید. این هتل دارای 47 اتاق در سه طبقه است. بعلاوه فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش هشت دقیقه است. امکانات هتل شامل وای فای، تلفن، یخچال، صندوق امانات و مینی بار در واحدهای اقامتی می گردد. علاوه بر این، سیستم های تهویه مطبوع و کلیه لوازم بهداشتی ارائه می گردد. سرویس اتاق 24 ساعته نیز برای راحتی بیشتر مهمانان در دسترس است. هتل آفتاب شرق یکی از برترین و ارزان ترین هتل های کیش است.

هتل شباویز

اگر در پی مکانی دنج و آرام در جزیره زیبای کیش هستید، هتل دو ستاره شباویز کیش یک انتخاب عالی است. هتل شباویز در جنوب شرقی جزیره واقع شده و دارای 80 واحد اقامتی است. واحدهای مسکونی این هتل پاکیزه و مجهز به تمامی امکانات مورد انتظار از یک هتل دو ستاره است. موقعیت مکانی هتل در نزدیکی خط ساحلی مرجانی خلیج فارس واقع شده است، میهمانان می توانند در عرض چند دقیقه به سواحل خیره نماینده خلیج فارس برسند. رستوران و کافی شاپ داخل هتل مکانی آرام برای صرف انواع غذاهای ایرانی، نوشیدنی های سرد و گرم است. یکی دیگر از نکات مثبت این هتل دو ستاره این است که ترانسفر فرودگاهی نیز برای مسافران وجود دارد.

منبع: همگردی

به "برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید