برخورداری موزه ملی ایران از استانداردهای لازم برای برگزاری نمایشگاه های خارجی

به گزارش وبلاگ هیچکس، موزه ملی ایران با برگزاری نمایشگاه موزه لوور نشان داد استانداردهای لازم را برای برگزاری نمایشگاه های خارجی دارد.

برخورداری موزه ملی ایران از استانداردهای لازم برای برگزاری نمایشگاه های خارجی

نمایشگاه موزه لوور در تهران یکی از بزرگ ترین رویدادهای موزه ای در کشور بود که با پیروزیت برگزار گردید و طیف های مختلف جامعه از این نمایشگاه استقبال کردند.

برگزاری نمایشگاه جانبی عکس های شادروان عباس کیارستمی، بسیاری از علاقه مندان را به سوی موزه ملی ایران جذب کرد و 248945 ایرانی، 2745 خارجی و در مجموع 251690 نفر از نمایشگاه موزه لوور بازدید کردند. این نمایشگاه باعث آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ های مختلف و آثار تمدنی مصر، بین النهرین، ترکیه و ... شد.

کسانی که از این نمایشگاه بازدید کردند خواهان تداوم این روال و اجرای دیگر نمایشگاه های بین المللی هستند.

هماهنگی بین سازمان میراث فرهنگی، شهرداری، صدا و سیما و همکاری و مشارکت سفارت فرانسه در ایران و وزارت امور خارجه کشورمان در برپایی نمایشگاه موزه لوور بسیار ارزشمند بوده و قابل ستایش است.

نشست های تخصصی به صورت دو هفته یکبار که با حضور متخصصان موزه لوور همراه بود از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه بود و بسیاری از مقامات عالی رتبه کشور، سفرا، وزرا و نمایندگان مجلس از این نمایشگاه بازدید داشتند.

نمایشگاه موزه لوور باعث شد تا موزه ملی ایران بیش از پیش مطرح و معروف گردد، همچین این نمایشگاه باعث شد تا موزه ملی ایران ثابت کند استانداردهای لازم را برای برگزاری نمایشگاه هایی در این سطح را دارد.

برگزاری سه نمایشگاه خارجی به ما این فرصت را می دهد تا برای ادامه این فرایند با کارنامه پیروز و قابل قبولی با سایر کشورها در خصوص برپایی نمایشگاه های مشترک به گفت و گو بنشینیم.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "برخورداری موزه ملی ایران از استانداردهای لازم برای برگزاری نمایشگاه های خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری موزه ملی ایران از استانداردهای لازم برای برگزاری نمایشگاه های خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید