بازدید 909 هزار نفر از جاذبه های گردشگری همدان

به گزارش وبلاگ هیچکس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بیان نمود: 909 هزار نفر گردشگر داخلی و 142 گردشگر خارجی از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.

بازدید 909 هزار نفر از جاذبه های گردشگری همدان

به گزارش وبلاگ هیچکس، بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان، محسن معصوم علیزاده با اشاره به آمار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از جاذبه های گردشگری استان در بازه زمانی 26 اسفند سال 1402 تا 17 فروردین 1403 اضافه نمود: در این مدت 97 هزار نفر نیز در مراکز اقامتی همدان اسکان داده شدند.

وی از تداوم خدمت رسانی به مسافران تا عید فطر در استان همدان اطلاع داد و اظهار کرد: براساس آمار ورودی به استان و داده های آماری ستاد خدمات سفر، پیش بینی ما افزایش سفرها در تعطیلات عیدفطر به همدان است.

معصوم علیزاده با اشاره به اینکه پیش بینی می گردد شاهد حضور گردشگران در هفته آینده و ایام عید فطر در همدان باشیم، توضیح داد: هر ساله همدان در این ایام به دلیل نزدیکی به مرکز شلوغ می گردد که امیدواریم سال جاری شاهد حضور گردشگران بیشتری نسبت به سنوات گذشته باشیم و در کوشش هستیم با همکاری همه دستگاه ها شرایط را برای حضور گردشگران مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال جاری به منظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران تعداد نظارت بر تأسیسات گردشگری به وسیله کارشناسان این اداره کل افزایش چشمگیری داشته است، مطرح نمود: تعداد بازدیدهای نظارتی تخصصی انجام شده به وسیله کارشناسان اداره کل و شهرستان ها از ابتدای شروع طرح تا 17 فروردین 1403، 426 مورد بوده که نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان، نظارت بر ارائه خدمات مناسب به وسیله تأسیسات گردشگری استان در ایام نوروز را از اولویت های کاری اداره کل برشمرد و یادآور شد: از ابتدای شروع به کار ستاد خدمات سفر تا انتها ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر نیز نظارت ادامه خواهد داشت.

منبع: دنیای سفر

به "بازدید 909 هزار نفر از جاذبه های گردشگری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 909 هزار نفر از جاذبه های گردشگری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید