این کارها زنان را عاشق و دیوانه می نماید

به گزارش وبلاگ هیچکس، باور کنید یا نه، ازدواج با شخص مناسب می تواند در پیروزیت شما تاثیرگذار باشد. نکات بسیاری وجود دارند که به مردان یاری می نمایند ازدواج پیروز داشته باشند.

این کارها زنان را عاشق و دیوانه می نماید

پذیرفته شدن از طرف خانم ها موضوعی است که بسیاری از آقایان با آن درگیر هستند و معمولا در پی این هستند که ببینند یک خانم چگونه جذب آن ها می گردد. در این مطلب از وبلاگ هیچکس به این موضوع می پردازیم که چگونه زنان را عاشق کنیم؟

چگونه زنان را عاشق کنیم؟

شما چه فکری می کنید؟ به نظر شما مهم ترین ویژگی های مردانه ای که یک دختر را جذب می نمایند چه هستند؟ در ادامه همراه ما باشید.

به ظاهر شخص نگاه نکنید و شخصیت درونی او را ببینید

اولین و مهم ترین نکته، درنظرگرفتن شخصیت فرد مقابل است. در زندگی گذشته همه ما اتفاقات و مواردی وجود دارد که دوست نداریم آن ها را به یاد بیاوریم. این گذشته ممکن است بد، دردناک یا تحقیرآمیز باشد. اما این مسائل ربطی به خود حقیقی ما ندارند. هرکس زیر پوست و استخوانش یک شخصیت کامل دارد و به آن افتخار می نماید. هنگامی که با کسی (زن، مرد یا حتی کودک) صحبت می کنید، در پی آن شخصیت درونی بگردید و با او صحبت کنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب بدون منت کشی با همسر خود آشتی کنید! سر بزنید.

به او اجازه بدهید درباره خودش صحبت کند

این گزینه از همه آسان تر است. فقط مستمع خوبی باشید و گاهی نیز پاسخ هایی بدهید که نشان دهد متوجه موضوع هستید. به عنوان مثال شما از جواهر یا روسری یا حتی ژاکت خانم تعریف نموده اید و مکالمه تان شروع شده است. معمولا او بحث را با صحبت درباره آن جواهر یا چیزی که از آن تعریف نموده اید ادامه خواهد داد. به عنوان مثال می گوید: مادرم این دست بند را برای روز تولدم به من هدیه داد. سپس شما لبخند می زنید و می گویید: چه مادر خوش سلیقه ای دارید یا چیزی شبیه به آن که می دانید از آن خوشش می آید.

با احترام به حریم شخصی زنان آن ها را عاشق کنید

احترام به حریم شخصی دیگران و خصوصا خانم ها اهمیت زیادی دارد. اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد چه حدودی را برای شما تعیین کند. اگر سعی کنید به زور وارد دنیای شخصی او شوید، پیش خودش فکر می نماید از همین حالا به فکر نقض حریم و محدودیت های او هستید. از نظر او، چنین مردی در زندگی آینده، هیچ احترامی برای حریم خصوصی همسرش قائل نخواهد بود.

بهداشت شخصی تان را رعایت کنید و برترین لباس ها را بپوشید

لطفا ناراحت نشوید. شاید گفتن این موارد درست نباشد اما اهمیت بسیاری دارد. باور کنید بسیاری از مردم نمی دانند بوی بدی می دهند. دندان هایتان را مسواک بزنید و موهایتان را شانه کنید. اگر تازه قهوه نوشیده اید یا سیگار کشیده اید، حتما قبل از دیدار با شخص مورد علاقه خود آدامس یا آب نبات میوه ای بجوید. اگر به خودتان احترام نگذارید، هیچ کس به شما احترام نخواهد گذاشت. نوع پوشش شما نشان دهنده سطح احترامی است که برای خودتان قائل هستید.

با گرفتن هدایای مناسب زنان را عاشق کنید

بیشتر مردم عاشق هدیه گرفتن هستند، اما زمان هدیه دادن و نوع آن باید به جا و مناسب باشد. به عنوان مثال، اگر برای اولین بار است که فرد موردنظرتان را به شام دعوت می کنید، می توانید یک شاخه گل به او هدیه کنید. با هدایای زیاد و گران قیمت او را مدیون خودتان نکنید. به جای آن، از او بخواهید خودش محل رستوران را انتخاب کند و شما فقط رزرو کنید. اگر به سینما می روید، انتخاب فیلم را بر عهده او بگذارید. این احترامی که برایش قائل می شوید، بیشتر از هر چیز او را تحت تاثیر قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه رابطه عاطفی را گرم نگه داریم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این کارها زنان را عاشق و دیوانه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کارها زنان را عاشق و دیوانه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید