افشای تصاویر نو گوشی پرچمدار وان پلاس 10T

به گزارش وبلاگ هیچکس، در اوایل امسال، چندین رندر از گوشی وان پلاس 10T منتشر شد که طراحی این گوشی هوشمند را به ما نشان می داد.

افشای تصاویر نو گوشی پرچمدار وان پلاس 10T

به گزارش وبلاگ هیچکس، اکنون افشاگری به نام OnLeaks@ با همکاری وب سایت Smartprix رندر های جدیدی از این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشته اند که شباهت زیادی به گوشی وان پلاس 10 پرو که در 11 ژانویه 2022 معرفی گردید، دارد.

ظاهراً قاب فلزی وان پلاس 10 پرو با یک قاب پلاستیکی جایگزین شده است. برآمدگی وان پلاس 10T نیز تفاوت هایی با 10 پرو دارد. نمایشگر گوشی صاف شده است و نوار لغزنده Alert نیز حذف شده است. به نظر می رسد که وان پلاس در حال حذف نوار لغزنده هشدار قدیمی از گوشی های هوشمند خود می باشد. زمان نشان خواهد داد که آیا این ویژگی به یک ویژگی انحصاری برای تلفن های هوشمند پرو تبدیل می گردد و یا این شرکت آن را برای همواره حذف خواهد نمود.

گوشی هوشمند وان پلاس 10T با یک پنل 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس مجهز به فناوری پانچ هول عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند با باتری کوچکتر 4800 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 150 واتی این شرکت ارائه می گردد. باتری این گوشی فاصله چندانی با باتری 5000 میلی آمپرساعتی وان پلاس پرو ندارد. گوشی وان پلاس 10T به لطف تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 30 درصد کارایی بهتر و همان نتایج باتری مدل وانیلی را ارائه خواهد داد. عملکرد دستگاه نیز کمی بهتر خواهد شد.

این گوشی احتمالا به یک دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و یک سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض، بدون تله فوتو مجهز خواهد شد. گوشی وان پلاس 10T در رنگ های مشکی و سبز وارد بازار خواهد شد. این دستگاه به چند پرچمداری که در ماه جولای عرضه می شوند، می پیوندد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر نو گوشی پرچمدار وان پلاس 10T" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر نو گوشی پرچمدار وان پلاس 10T"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید