پزشک پیشین کاخ سفید: جو بایدن دچار زوال عقل است

به گزارش وبلاگ هیچکس، پزشک پیشین کاخ سفید گفت که نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دچار زوال عقل است و توانایی اداره امور را ندارد.

پزشک پیشین کاخ سفید: جو بایدن دچار زوال عقل است

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری هیل سه شنبه شب گزارش داد: رانی جکسون پزشک پیشین کاخ سفید گفته است که جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه آمریکا دچار زوال عقل شده و از لحاظ روانی مناسب چنین سمتی نیست.

به نوشته هیل، جکسون این اظهارات را در گفت وگویی تلفنی مطرح نموده که از سوی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ساماندهی شده بوده و این اظهارات برای حملات ترامپ علیه بایدن است که بر پایه گاف های بایدن در سخنرانی هایش طرحریزی شده است.

جکسون که از تیم پزشکی کاخ سفید خارج شده و اکنون برای حضور در کنگره آمریکا وارد رقابت های انتخاباتی شده، گفت که این اظهارات را به عنوان یک شهروند دغدغه مند مطرح می نماید نه یک نامزد جمهوریخواه برای کنگره.

او توضیح داد: من متقاعد شده ام که [جو بایدن]توانایی روانی و شناختی برای تصدی پست فرماندهی قوا و ریاست کشور را ندارد... من واقعا فکر می کنم که او باید پیش از آنکه رییس جمهوری گردد، باید نوعی آزمایش شناختی بدهد.

پزشک پیشین کاخ سفید پس از این اظهارات در پاسخ به خبرنگاری تایید کرد که او هرگز بایدن را معاینه یا درمان ننموده و اظهارات او به مثابه ارزیابی پزشکی از شرایط سلامت نامزد حزب دموکرات نبوده است.

اندرو بیتس سخنگوی بایدن در پاسخ به این اظهارات جکسون با اشاره به مناظره اول بایدن با ترامپ که برخلاف انتظار بسیاری با تسلط او همراه بود، گفت که شما را به مناظره اول ارجاع می دهم.

منبع: فرارو

به "پزشک پیشین کاخ سفید: جو بایدن دچار زوال عقل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک پیشین کاخ سفید: جو بایدن دچار زوال عقل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید