فصل شیدایی ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای رادیو صبا شد

به گزارش وبلاگ هیچکس، رادیو صبا در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با ویژه برنامه فصل شیدایی با مخاطبان همراه و همدل می گردد .

فصل شیدایی ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای رادیو صبا شد

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، فصل شیدایی اسم ویژه برنامه روز تاسوعا و عاشورای امام حسین (ع) و یارانش است که در روز های چهارشنبه و پنجشنبه تقدیم مخاطبان می گردد.

این ویژه برنامه با موضوعات مرور آیین های عزاداری در محرم و مقتل خوانی راهی آنتن می گردد.

فصل شیدایی با مرور خاطرات از آیین های عزاداری در محرم از زبان مردم، پخش نوحه ها و صدا های ماندگار در عزای امام حسین (ع)، مقتل خوانی و مرور واقعه عاشورا همراه و هم نوای مخاطبان می گردد.

انسیه شمس اللهی تهیه کننده و نویسنده این برنامه در تبادل نظر با گزاشگر رادیو صبا گفت: فصل شیدایی یک ویژه برنامه ترکیبی با موضوع مرور آیین های عزاداری در فرهنگ ایرانی است، که در دو قسمت روز های تاسوعا وعاشورای امام حسین (ع) تقدم مخاطبان می گردد.

قسمت اول که روز تاسوعا، با بیان خاطرات مردم از عزاداری در ماه محرم سال های گذشته پخش می گردد و مجری هم از چنین فضایی صحبت می نماید و صدا ها و نوا های خاطره انگیزی از محرم می شنویم که یادآور مراسم سنتی عزاداری در فرهنگ ایرانی است.

قسمت دوم برنامه در روز عاشورا با تمرکز بر مقتل خوانی و پخش مصاحبه و گزارش های مردم مقتل از نگاه مردم روایت می گردد.

فصل شیدایی با اجرای محمد امرایی و گزارشگری شیما شیرازی روز های چهارشنبه و پنج شنبه بیست هفتم وبیست وهشتم مردادماه ساعت 10 صبح راهی آنتن صبا می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "فصل شیدایی ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای رادیو صبا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل شیدایی ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای رادیو صبا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید