فراهم شدن امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز

به گزارش وبلاگ هیچکس، معاون آموزشی دانشگاه تبریز گفت: در راستای افزایش خدمات الکترونیکی به فارغ التحصیلان، از این پس درخواست صدور دانشنامه در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

فراهم شدن امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز

حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ هیچکس، گفت: در راستای افزایش خدمات الکترونیکی به فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز، از این پس درخواست صدور دانشنامه در دانشگاه تبریز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

حیاتی ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز در تمامی مقاطع، قادر خواهند بود درخواست صدور و دریافت دانشنامه را بصورت الکترونیکی ثبت نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: در این راستا، فارغ التحصیلانی که قبلا گواهی موقت فراغت از تحصیل را دریافت نموده اند، می توانند به وسیله سامانه سما وارد حساب کاربری شخصی شده و به وسیله بخش مدیریت درخواستها، درخواست صدور دانشنامه را تکمیل و ثبت نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از آنالیز اولیه درخواست، از طرف کارشناسان صدور دانشنامه، فارغ التحصیلان بایستی یک قطعه عکس، اصل گواهی موقت، و فرم تکمیل شده تقاضا را به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه تبریز به وسیله پست ارسال نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز اعلام کرد: پس از دریافت مدارک از طرف دانشگاه، مراحل صدور دانشنامه تکمیل شده و دانشنامه به آدرس محل سکونت فارغ التحصیلان به وسیله پست پیشتاز ارسال خواهد شد.

حیاتی اظهار کرد: از آغاز به کار فرآیند مذکور، نیازی به مراجعه حضوری فارغ التحصیلان برای دریافت دانشنامه نخواهد بود و تمامی مراحل، از جمله ثبت درخواست، صدور دانشنامه و ارسال دانشنامه به آدرس فارغ التحصیلان بصورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرآیند مذکور در راستای خدمات غیرحضوری به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز ایجاد شده است، گفت: در این راستا، درخواست های گواهی اشتغال به تحصیل، مجوز دفاع از پایاننامه دانشجویان کارشناسی ارشد، مجوز دفاع از رساله دانشجویان دکترای تخصصی، اخذ درس بصورت معرفی به استاد، فرم چند منظوره درخواست های دانشجویی، درخواست حذف اضطراری درس، صدور معافیت تحصیلی (ویژه دانشجویان مشمول) و ارسال معرفی به نظام فارغ التحصیلان مشمول به وسیله پست برای دانشجویان و صدور گواهی موقت فراغت از تحصیل برای فارغ التحصیلان بصورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراهم شدن امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن امکان درخواست صدور دانشنامه به صورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید