شرایط خاص و متفاوت تمرین استقلال

به گزارش وبلاگ هیچکس، استقلالی ها امروز با لشگری از بازیکنان و مربیان غایب تمرینات خود را در زمین نفت تهرانسر ادامه دادند.

شرایط خاص و متفاوت تمرین استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشحو، تمرین عصر روز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و بعد از صحبت های اولیه فرهاد مجیدی در مجموعه نفت تهرانسر شروع شد.

بازیکنان استقلال بعد از مرور یک کار ترکیبی، به تمرینات سرعتی زیر نظر نوشادی مشغول شدند. بخش بعدی تمرین امروز را پاسکاری ترکیبی و در ادامه بازیکنان مجددا کارهای سرعتی را در دستور کار قرار دادند.

در ادامه بعد از دقایقی توضیحات کادرفنی به بازیکنان، آن ها در قالب دو تیم به فوتبال درون تیمی مشغول شدند. ضمن اینکه با توجه به ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا بعضی از بازیکنان از جمله سیاوش یزدانی، وریا غفوری و فرشید اسماعیلی با ماسک تمرین کردند.

رشید مظاهری، مهدی قایدی و عارف غلامی که قرار بود در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در تمرین استقلال هم حضور نداشتند. همچنین بابک مرادی، سیدحسین حسینی، فراز کمالوند، فرزاد مجیدی و بهزاد غلامپور نیز دیگر افرادی هستند که دچار ویروس کرونا شده اند و در تمرین حضور نداشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط خاص و متفاوت تمرین استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خاص و متفاوت تمرین استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید