بازداشت سرکرده شاخص داعش در موصل به دست نیروهای حشد شعبی عراق

به گزارش وبلاگ هیچکس به نقل از السومریه، حشد شعبی عراق از ناکام ماندن حمله تروریستی و بازداشت سرکرده شاخص داعش در موصل خبر داد.

بازداشت سرکرده شاخص داعش در موصل به دست نیروهای حشد شعبی عراق

در بیانیه حشد شعبی عراق آمده است: نیروهای وابسته به فرماندهی عملیات حشد شعبی در نینوا امروز چهارشنبه یک حمله تروریستی در موصل را ناکام گذاشتند و یک سرکرده شاخص داعشی را بازداشت کردند. بازداشت این داعشی طبق اطلاعات دقیق رخ داد.

از سوی دیگر منابع عراقی از ناکام گذاشتن طرح تروریست ها برای هدف قرار دادن دکل های برق استان دیاله خبر دادند.

بنا بر اخبار به دست آمده یکی از عناصر گروهگ تروریستی داعش قصد داشت تا در کنار دو دکل برقی در منطقه الکفاح در ناحیه المقدادیه استان دیاله بمب هایی را کار بگذارد که با حضور به موقع نیروهای امنیتی عراقی این اقدام او با شکست روبرو شد.

گفتنی است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر این کشور ادامه می دهند.

عراق در دسامبر سال 2017، پس از حدود سه و نیم سال درگیری با داعش که حدود یک سوم کشور را اشغال کرده بود، آزادسازی تمام سرزمین های خود از چنگال این گروه تروریستی را گفت.

گفتنی است عناصر به جای مانده ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار و… فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازداشت سرکرده شاخص داعش در موصل به دست نیروهای حشد شعبی عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت سرکرده شاخص داعش در موصل به دست نیروهای حشد شعبی عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید